Het is niet mogelijk om een bestelling te ruilen via de webshop. We vragen je de artikelen te retourneren en zelf een nieuwe bestelling te plaatsen.
Met deze actie is het alleen mogelijk om je gehele bestelling te retourneren, zoals tijdens het bestelproces is aangegeven. Je retour kan niet in behandeling worden genomen als deze niet in zijn geheel is geretourneerd. Voor het ruilen van een of meerdere artikelen kan je in onze winkels terecht.
Als je een of meerdere artikelen wil ruilen, kun je daarvoor terecht in onze winkels wanneer deze weer geopend zijn. Je mag een ander artikel met een opruimingskaartje uitzoeken en je profiteert dan nog steeds van de actie 2e artikel 1 euro.
Wil je één artikel terugbrengen? Dat kan natuurlijk ook. Houd er dan wel rekening mee dat de actie 2e artikel 1 euro vervalt. Je betaalt de oorspronkelijke prijs van het overgebleven artikel.
Als je naar de winkel gaat, hoef je alleen de artikelen mee te nemen die je wil retourneren, samen met je retourformulier en pakbon.
Heb je betaald met AfterPay? Houd er rekening mee dat alle artikelen uit je oorspronkelijke bestelling retour worden genomen. De artikelen die je houdt of hebt uitgekozen in de winkel reken je direct af aan de kassa. Je factuur bij AfterPay komt automatisch te vervallen. Als je al betaald hebt, maakt AfterPay het bedrag binnen 7 dagen naar je over.
Heb je betaald met iDEAL, VISA, Mastercard of Bancontact? In de winkel wordt een nieuwe berekening voor je gemaakt. Hierbij geldt nog steeds dat het goedkoopste artikel 1 euro is. Ben je na de ruiling goedkoper uit? Het verschil krijg je contant terug in de winkel of wordt binnen 2-3 werkdagen aan je teruggestort. Ben je duurder uit, dan reken je het verschil direct af aan de kassa.