Heb je een artikel gekocht en ben je er na enige tijd toch niet tevreden over? Ga dan naar de Scapino-winkel bij jou in de buurt. Misschien gaat het artikel snel kapot of laat de kwaliteit op een andere manier te wensen over. Dan horen we het graag van je! Zo kunnen we een oplossing voor je zoeken.
Bij een fabrieksfout is duidelijk dat het artikel niet naar behoren functioneert. Daarom helpen we je in zo’n geval graag verder in de winkel. Neem het artikel en de bon mee naar een Scapino-winkel en een medewerker zal je een oplossing bieden. Dat kan een vervangend artikel, reparatie of terugbetaling van het aankoopbedrag zijn.
Loop je net een maand op je nieuwe schoenen en zijn ze nu al versleten? Dat mag natuurlijk niet gebeuren. Bij schade of een defect artikel kun je het beste met de bon en het artikel terug naar de winkel. Dan zoeken wij een oplossing voor je!
Is jouw artikel versleten doordat je het dagelijks gebruikt? Dan kunnen we niet altijd iets voor je betekenen. Artikelen slijten nou eenmaal. Als het jou opvalt dat jouw artikel wel héél snel versleten is, dan kan je natuurlijk wel naar de winkel gaan. Daar vertellen we je graag of we een oplossing voor je kunnen vinden.
Als je een artikel gebruikt op een verkeerde manier, dan kan het zijn dat het beschadigt. Dat valt niet onder de garantie van onze artikelen. In dit geval maak je geen aanspraak op een nieuw artikel of een terugbetaling van het aankoopbedrag. Twijfel je? Neem het product dan mee naar de winkel en overleg het met een winkelmedewerker.